Lehdistötiedote: Lumon Espanja sai tunnustusta liiketoiminnan edistämisestä ja laajentamisesta Malagan alueella

19 lokakuu 2021

Viimeisen seitsemän vuoden aikana Lumon Espanjan henkilöstön määrä on kasvanut 70 työntekijästä lähes 400:aan ja yhtiön liikevaihto on kasvanut 9 miljoonasta eurosta 50 miljoonaan euroon. Tällä hetkellä yhtiö rakentaa Espanjan Antequeraan parvekelasitehdasta, joka aloittaa tuotannon elokuussa 2022.

Edellä mainitut saavutukset ovat syy siihen, miksi Malaga Business Circle palkitsi Lumon Cristales Españan liiketoiminnan merkittävästä edistämisestä ja laajentamisesta Malagan alueella. Malaga Business Circle on voittoa tavoittelematon yhdistys, joka on toiminut noin 1,5 vuotta ja siihen kuuluu jo yli 100 jäsenyritystä, joiden kokonaisliikevaihto on 1500 M€. Lumon Espanja on osa suomalaista perheomisteista Lumon konsernia.

”Tämä on todellinen tiimipalkinto ja ilman kaikkia Lumon-työyhteisömme jäseniä eivät saavutuksemme olisi olleet mahdollisia, emmekä olisi saaneet oheista tunnustusta”, kiittää Lumon Españan maajohtaja Javier Martínez. ”Haluamme kasvaa, kehittää liiketoimintaamme ja säilyttää pääkonttorimme Malagassa. Olemme oikealla tiellä, mutta tulevaisuuden unelmamme ovat vieläkin suurempia”, Martínez jatkaa.

Lumon Cristales Españan maajohtaja Javier Martínez (keskellä) vastaanotti tunnustuksen palkintogaalassa, jonka kaikki tuotot lahjoitettiin hyväntekeväisyyteen.

”Yksi vahva indikaattori halusta kehittää liiketoimintaamme on 30 miljoonan euron investointi uuteen ja moderniin parvekelasitehtaaseen. Rakennustyöt ovat parhaillaan käynnissä ja tehtaan on tavoitteena valmistua ensi vuoden maaliskuussa niin, että tuotanto käynnistyy elokuussa 2022”, Javier toteaa.

Lumon Cristales España rakentaa parhaillaan parvekelasitehdasta Antequeraan ja tuotannon on tarkoitus alkaa elokuussa 2022.

”Muutama vuosi sitten meillä oli vain kaksi toimistoa Espanjassa. Tällä hetkellä toimistoja on 12 ja lisää on tulossa. Autamme asiakkaitamme tekemään kodeistaan parempia Lumon-lasituksilla ja koronapandemia on osoittanut, että ihmiset haluavat laajentaa parvekkeidensa ja terassiensa käyttöä”, Javier kertoo. Vuoden alussa Lumon esitteli uudet lasitustuotteet, joihin tiivistyy 40 vuoden kokemus alan edelläkävijänä.

”Yksi osoitus vahvasta kasvustamme on meneillään olevat rekrytoinnit. Olemme palkanneet kuluneen vuoden aikana jo 180 uutta työntekijää ja pyrimme rekrytoimaan lisää. Meillä on paikkoja avoinna eri toiminnoissa, kuten myynnissä, asennuksella ja tukitoiminnoissa”, Javier kertoo ja jatkaa: ”Kehotan kaikkia, joilla on halu auttaa asiakkaita tekemään kodistaan parempia ja jotka haluavat olla osa maailmanlaajuisesti kasvavaa liiketoimintaa, hakemaan ja liittymään tiimiimme”.

”Olen erittäin tyytyväinen siihen, että espanjalaisen organisaatiomme kova työ ja ponnistelut saavat tunnustusta. Meillä on Espanjassa loistava tiimi, joka on erittäin asiakaslähtöinen ja tavoittelee tulevaisuuden kasvua”, iloitsee Lumon konsernin toimitusjohtaja Jussi Kinnunen.

• Kaarenjalka 5, Helsinki

Lue lisää referenssistä täältä.

• Hiekkakatu 17, Kokkola

Tekninen aineisto:

• Myllypuron Ostari

• Raatihuoneenkatu 4, Hämeenlinna

• nainen istuu säkkituolilla lasitetulla terassilla, Lumon lasiterassi

Asiantuntijan vinkit: Kesäkukat terassille

Suomen kesä on vaihteleva, mutta huolellisella suunnittelulla ja oikeilla hoitotoimenpiteillä saat kesäkukkasi kukoistamaan säästä riippumatta. Kukkien valinta ja sijoittelu on avainasemassa, joten muista huomioida kasvien tarpeet ja ympäristöolosuhteet.

• Mediatiedote: Lumonilta lasitukset 50-kerroksiseen tornitaloon Kanadassa

29 toukokuu 2024