Lehdistötiedote: Lumon Espanja sai tunnustusta liiketoiminnan edistämisestä ja laajentamisesta Malagan alueella

19 lokakuu 2021

Viimeisen seitsemän vuoden aikana Lumon Espanjan henkilöstön määrä on kasvanut 70 työntekijästä lähes 400:aan ja yhtiön liikevaihto on kasvanut 9 miljoonasta eurosta 50 miljoonaan euroon. Tällä hetkellä yhtiö rakentaa Espanjan Antequeraan parvekelasitehdasta, joka aloittaa tuotannon elokuussa 2022. Edellä mainitut saavutukset ovat syy siihen, miksi Malaga Business Circle palkitsi Lumon Cristales Españan liiketoiminnan merkittävästä edistämisestä ja laajentamisesta Malagan alueella. Malaga Business Circle on voittoa tavoittelematon yhdistys, joka on toiminut noin 1,5 vuotta ja siihen kuuluu jo yli 100 jäsenyritystä, joiden kokonaisliikevaihto on 1500 M€. Lumon Espanja on osa suomalaista perheomisteista Lumon konsernia.

”Tämä on todellinen tiimipalkinto ja ilman kaikkia Lumon-työyhteisömme jäseniä eivät saavutuksemme olisi olleet mahdollisia, emmekä olisi saaneet oheista tunnustusta”, kiittää Lumon Españan maajohtaja Javier Martínez. ”Haluamme kasvaa, kehittää liiketoimintaamme ja säilyttää pääkonttorimme Malagassa. Olemme oikealla tiellä, mutta tulevaisuuden unelmamme ovat vieläkin suurempia”, Martínez jatkaa.

”Yksi vahva indikaattori halusta kehittää liiketoimintaamme on 30 miljoonan euron investointi uuteen ja moderniin parvekelasitehtaaseen. Rakennustyöt ovat parhaillaan käynnissä ja tehtaan on tavoitteena valmistua ensi vuoden maaliskuussa niin, että tuotanto käynnistyy elokuussa 2022″, Javier toteaa.

”Muutama vuosi sitten meillä oli vain kaksi toimistoa Espanjassa. Tällä hetkellä toimistoja on 12 ja lisää on tulossa. Autamme asiakkaitamme tekemään kodeistaan parempia Lumon-lasituksilla ja koronapandemia on osoittanut, että ihmiset haluavat laajentaa parvekkeidensa ja terassiensa käyttöä”, Javier kertoo. Vuoden alussa Lumon esitteli uudet lasitustuotteet, joihin tiivistyy 40 vuoden kokemus alan edelläkävijänä.

”Yksi osoitus vahvasta kasvustamme on meneillään olevat rekrytoinnit. Olemme palkanneet kuluneen vuoden aikana jo 180 uutta työntekijää ja pyrimme rekrytoimaan lisää. Meillä on paikkoja avoinna eri toiminnoissa, kuten myynnissä, asennuksella ja tukitoiminnoissa”, Javier kertoo ja jatkaa: ”Kehotan kaikkia, joilla on halu auttaa asiakkaita tekemään kodistaan parempia ja jotka haluavat olla osa maailmanlaajuisesti kasvavaa liiketoimintaa, hakemaan ja liittymään tiimiimme”.

”Olen erittäin tyytyväinen siihen, että espanjalaisen organisaatiomme kova työ ja ponnistelut saavat tunnustusta. Meillä on Espanjassa loistava tiimi, joka on erittäin asiakaslähtöinen ja tavoittelee tulevaisuuden kasvua”, iloitsee Lumon konsernin toimitusjohtaja Jussi Kinnunen.

• Lumon terassilasituksen asennus, Lumon terassilasien asentaminen käynnissä

Miten valmistautua Lumon terassilasien asennukseen?

Tilasit juuri terassilasit Lumonilta – mitäs sitten? Kun päätös lasien hankinnasta on tehty, haluaisi niiden saapuvan heti, jotta terassista pääsisi nauttimaan täysin rinnoin. Usein suunnitelmat terassin sisustukselle ovat jo kirkkaana mielessä, eikä malttaisi odottaa, että uudistuneelle terassille pääsee viettämään aikaa myös huonommallakin säällä.

• Brunssi kotona lasiterassilla

Nauti brunssi kotona – lasiterassi täydentää tunnelman

Brunssi on täydellinen tapa kerätä perhe tai ystävät yhteen ja nauttia rennosta ateriasta hyvässä seurassa. Kokoontuessasi brunssille kannattaa varmistaa, että sinulla on mahdollisuus viettää vähemmän aikaa keittiössä hikoillen ja enemmän aikaa yhdessä seurustellen ja viihtyen. Tarkoitus on tehdä tilaisuudesta nautinnollinen sekä sinulle että vieraillesi. Brunssin järjestämisen ei tarvitse olla monimutkaista tai vaativaa. Tässä artikkelissa jaamme kattavat vinkit ja ideat upean brunssin järjestämiseen kotona omalla terassilla.

• Lumon terassilasitus vanhassa talossa

Lasiterassi vanhaan taloon – miksi se kannattaa

Oletko koskaan miettinyt, miten voisit lisätä asumismukavuutta ja tuoda arjen luksusta vanhempaan kotiisi? Lasiterassi vanhaan taloon on täydellinen ratkaisu, joka tarjoaa monia etuja ympäri vuoden. Olipa kyseessä sitten omakotitalo, rivitalo tai mökki, terassilasitus tuo lisää tilaa ja viihtyvyyttä, samalla kun se nostaa asuntosi arvoa.