Mediatiedote: Lumon on toimittanut parvekelasitukset Saint-Denisin urheilijakylän korkeimpaan asuinrakennukseen

Maailman johtava puitteettomien parvekelasitusratkaisujen valmistaja Lumon on varustanut Pariisin Saint-Denisin urheilijakylän korkeimman asuinrakennuksen parvekkeet lasituksillaan. Lumonin avattavat parvekelasitukset on asennettu rakennuksen 90 parvekkeelle. Maamerkkiprojektin, joka tunnetaan nimellä Tour Signal, arkkitehtonisesta suunnittelusta on vastannut tunnettu arkkitehti Clément Vergély.

”Tällaisessa arvostetussa projektissa mukana oleminen osoittaa Lumonin tuotteiden ja palveluiden laadun ja luotettavuuden. Tämä on tärkeä askel uusien liiketoimintamahdollisuuksien avaamisessa ja Lumonin aseman vahvistamisessa kansainvälisillä markkinoilla,” toteaa Lumon Ranskan projektipäällikkö Anne-Marie Sevin. ”Täysin avattavat parvekelasitukset ovat jo hyvin tunnettu ja arvostettu ominaisuus Pohjois-Euroopassa. Nyt sekä rakennuksessa vierailevilla että tulevilla asukkailla on mahdollisuus kokea niiden hyödyt itse,” Sevin jatkaa.

Projekti toteutettiin parhaita asennuskäytäntöjä sekä kohdekohtaisia turvallisuuskäytäntöjä noudattaen. Lasitusten lopullinen toimitus ja asennus saatiin päätökseen tämän vuoden helmikuussa. Projektin ajallaan valmistumisen mahdollisti tiivis yhteistyö paikallisten kumppanien kanssa.

Tour Signalin asunnot markkinoidaan nimellä L’Apogée. Ne tarjoavat potentiaalisille ostajille kurkistuksen kestävän kaupunkiasumisen tulevaisuuteen. Asuntojen muutos urheilumajoituksesta asuinkäyttöön korostaa Lumonin sitoutumista luoda toimivia tiloja, jotka yhdistävät käytännöllisyyden ja mukavuuden, luoden enemmän tilaa elämälle.

Anne-Marie Sevin, Project Manager, Lumon France
+33 60 732 7704, [email protected]
Maria Kuosa, Group Marketing and Communication Director, Lumon Group
+358 40 580 1917, [email protected]

Lumon
Suomalainen perheomisteinen Lumon on parvekejulkisivu- ja terassituotteiden myyntiin, valmistukseen, asennukseen ja huoltoon keskittynyt kansainvälinen konserni, joka on merkittävä toimija Euroopan ja Pohjois-Amerikan parveke- ja terassimarkkinoilla. Tuotevalikoimaan kuuluvat parvekelasitukset, lasiterassit, erilaiset parvekejulkisivuratkaisut, huoltopalvelut ja Visor-kaihtimet. Lumonin tuotantolaitokset sijaitsevat Kouvolassa ja Kempeleessä, Malagassa Espanjassa ja Ontariossa Kanadassa. Vuonna 2023 Lumon-konsernin liikevaihto oli 182 miljoonaa euroa ja se työllisti yli 1 200 henkilöä.

• viherkasvien kastelua lasiterassilla

3 askelta vihersisustamiseen – viherkeidas lasiterassille

Terassielämästä on helppo nauttia, kun kasvit kukoistavat eivätkä tuota liikaa stressiä. Usein suurin virhe on liian pienten ruukkujen hankkiminen, sanoo vihersisustaja Tiina Aroniitty.

• Ihmisiä lasitetulla terassilla, lasituksen hankinta

Mitä Lumonin suunnittelukäynnillä tapahtuu?

Ensimmäinen askel kohti lasitettua terassia on tilata Lumonin asiantuntija suunnittelu- ja kustannusarviokäynnille, joka on asiakkaalle veloitukseton. Asiakkaamme ovat kuvailleet tapaamista mukavaksi ja rennoksi tilaisuudeksi, jossa asiantuntija on aidosti kiinnostunut heidän tarpeistaan. Suunnittelukäynnin aikana Lumonin asiantuntija kuuntelee asiakkaan toiveet, tekee tarvittavat mittaukset ja antaa tarjouksen lasitetusta terassista tai parvekelasituksesta.

• nainen aamukahvilla lasitetulla terassilla, Lumon terassilasitus

Lumonin lasitukset ovat kotimaisia alusta loppuun

Suomalaiset arvostavat ja suosivat kotimaisuutta enemmän kuin koskaan. Tiesitkö, että Lumon on yli 40-vuotias kotimainen perheyritys, jonka pääkonttori ja tuotantolaitokset sijaitsevat Kouvolassa, ja että asiantuntijamme palvelevat asiakkaita paikallisissa toimipisteissämme 16 paikkakunnalla?